Επιστροφές
Με την εγγύηση επιστροφής χρημάτων της Pepco, μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας μαζί μας με τη σιγουριά ότι αν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να την επιστρέψετε στο κατάστημα και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την απόδειξή σας.
Για να το κάνετε αυτό, το μόνο που ζητάμε είναι να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα άθικτο με τη συσκευασία και την ετικέτα του μαζί με την απόδειξή σας εντός 30 ημερών από την αγορά. Μόλις το κάνετε αυτό, θα σας επιστρέψουμε το ποσό με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή (επιστροφή μετρητών, επιστροφή χρημάτων με κάρτα).
**Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι για λόγους υγιεινής, ορισμένα προσωπικά αντικείμενα που προσδιορίζονται παρακάτω ως “μη επιστρεπτέα” δεν ανταλλάσσονται ούτε επιστρέφονται.
Μη επιστρέψιμα προϊόντα
- σλιπ, σορτς, λουριά συσκευασμένα ξεχωριστά
- σλιπ, σορτς μπόξερ συσκευασμένα ξεχωριστά
- καλλυντικά (σώμα, μαλλιά, πρόσωπο)
- πάνες, υγρά μαντηλάκια
- μπατονέτες, μπατονέτες
- πεντικιούρ οδοντόβουρτσα/ελαφρόπετρα
- σφουγγάρι μπάνιου ματιών,
- Π.χ. προϊόντα καθαρισμού, καλλυντικά αυτοκινήτου
- ανανέωση χρόνου ομιλίας στο τηλέφωνο
- Διεθνείς ανανεώσεις τηλεφώνου
- ηλεκτρονικές κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας
Επιστρεφόμενα λευκά είδη
- πιτζάμες: σετ και πωλούνται ξεχωριστά πάνω / κάτω
- σουτιέν
- αθλητικά σουτιέν
- νυχτικά
- Μπουρνούζια
- Μπλουζάκια
- κοριτσίστικες μπλούζες εσωρούχων
- μαγιό, ενός και δύο τεμαχίων
- γυναικείο σώμα, βρεφικό σώμα
- κολάν, κολάν
- κάλτσες, κάλτσες γόνατος, βαμβακερές μπαλαρίνες
- λεπτό και παχύ καλσόν
- τρίπτυχα εσώρουχα κοριτσιών
- καρναβαλικές στολές κοριτσιών
- σετ εσωρούχων: μπλουζάκι + σορτς/σλιπ
- πιτζάμες: σετ και πωλούνται ξεχωριστά πάνω / κάτω
- μπουρνούζια
- Μπλουζάκια
- κορμοί κολύμβησης
- σώμα μωρού
- κάλτσες
- καλσόν για αγόρια
- τρίπτυχα εσώρουχα αγοριών
- σετ εσωρούχων για αγόρια: μπλουζάκι + σλιπ / μπόξερ
- καρναβαλικές στολές αγοριών
01
Επιστροφή προϊόντος
02
Παραλαβή
03
Επιστροφή χρημάτων
Συχνές ερωτήσεις
Όλα τα καταστήματά μας προσφέρουν Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων: εντός 30 ημερών οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν ένα προϊόν, άθικτο και σε άριστη κατάσταση μαζί με απόδειξη αγοράς – και ανέπαφο το καρτελάκι με την τιμή. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε οποιοδήποτε κατάστημα Pepco. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτείται απόδειξη για τη διαγραφή του ως πωλούμενου προϊόντος και την επανεισαγωγή του στο απόθεμα.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτούμε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα άθικτο με τη συσκευασία του για να τοποθετηθεί ξανά ως καινούριο σε κατάσταση πώλησης.
Ορισμένα αγαθά προσωπικής χρήσης δεν μπορούν να επιστραφούν. Η πλήρης λίστα είναι διαθέσιμη ΕΔΩ.
Μόλις καταχωρηθεί το αίτημα παραπόνου ή επιστραφεί το προϊόν, η επιστροφή χρημάτων στην κάρτα πληρωμής θα πρέπει να πιστωθεί στον λογαριασμό εντός 14 ημερών από την υποβολή παραπόνου ή την επιστροφή του προϊόντος.
Η περίοδος εγγύησης για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα Pepco είναι 2 χρόνια. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα ποιότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, σας συνιστούμε να υποβάλετε παράπονο σε οποιοδήποτε κατάστημα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Δεχόμαστε υποβολή παραπόνων σε κάθε κατάστημα Pepco. Απλά φέρτε το ελαττωματικό προϊόν, προσκομίστε την απόδειξη αγοράς (απόδειξη, υπόλοιπο κάρτας) ή έναν μάρτυρα, ο οποίος θα επιβεβαιώσει την αγορά και συμπληρώστε μια φόρμα παραπόνων. Θα επεξεργαστούμε την υποβολή παραπόνου σας εντός 14 ημερών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Εάν η καταγγελία σας έχει απορριφθεί και δεν αποδέχεστε την απόφαση, έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε έφεση σε κατάστημα Pepco. Η διαδικασία ακολουθεί τους ίδιους κανόνες με τις συνήθεις καταγγελίες.
Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 30 ημερών από την αγορά ενός προϊόντος πλήρους αξίας, με την αρχική ετικέτα και την απόδειξη αγοράς. Από την άλλη πλευρά, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία σχετικά με οποιοδήποτε μη πλήρες (μεταχειρισμένο) προϊόν εντός 2 ετών από την αγορά του, εάν εντοπιστούν ελαττώματα ποιότητας. Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν βάσει απόδειξης, τραπεζικής δήλωσης ή επιβεβαίωσης αγοράς από μάρτυρα. Τόσο οι επιστροφές όσο και οι καταγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα Pepco.
Τα παράπονα και οι έπαινοι μπορούν να αναφερθούν μέσω της διαθέσιμης φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, στέλνοντας ηλεκτρονικά ένα μήνυμα στο: info@pepco.at ή απευθείας σε ένα κατάστημα.
Γιατί να ψωνίζετε στην Pepco;