ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Φροντίζουμε για τις ανάγκες των πελατών μας
Για το λόγο αυτό, η διαδικασία υποβολής παραπόνων είναι απλή και γρήγορη. Όταν αγοράζετε προϊόντα από τα καταστήματα Pepco, έχετε πάντα 2 χρόνια για να κάνετε καταγγελία, εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε ελαττώματα σχετικά με την ποιότητα του προϊόντος που αγοράσατε κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου.
Διαδικασία καταγγελίας της Pepco
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Pepco, όπου μπορείτε να κάνετε καταγγελία. Θυμηθείτε να φέρετε μαζί σας το ελαττωματικό προϊόν, μαζί με την απόδειξη αγοράς: τραπεζικό εκκαθαριστικό σημείωμα ή μάρτυρα που να επιβεβαιώνει την αγορά των προϊόντων από το κατάστημά μας.
Η καταγγελία σας θα εξεταστεί εντός των προβλεπόμενων 14 ημερών. Θα σας ειδοποιήσουμε τηλεφωνικά, ταχυδρομικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κατά την κρίση σας.
01
Φυλάξτε την απόδειξη αγοράς μαζί με το προϊόν
02
Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων
03
Αναμονή για την απόφαση επί του παραπόνου
04
Λάβετε επιστροφή χρημάτων για τα ζητούμενα εμπορεύματα
Συχνές ερωτήσεις
Όλα τα καταστήματά μας προσφέρουν Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων: εντός 30 ημερών οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν ένα προϊόν, άθικτο και σε άριστη κατάσταση μαζί με απόδειξη αγοράς – και ανέπαφο το καρτελάκι με την τιμή. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε οποιοδήποτε κατάστημα Pepco. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτείται απόδειξη για τη διαγραφή του ως πωλούμενου προϊόντος και την επανεισαγωγή του στο απόθεμα.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτούμε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα άθικτο με τη συσκευασία του για να τοποθετηθεί ξανά ως καινούριο σε κατάσταση πώλησης.
Ορισμένα αγαθά προσωπικής χρήσης δεν μπορούν να επιστραφούν. Η πλήρης λίστα είναι διαθέσιμη ΕΔΩ.
Μόλις καταχωρηθεί το αίτημα παραπόνου ή επιστραφεί το προϊόν, η επιστροφή χρημάτων στην κάρτα πληρωμής θα πρέπει να πιστωθεί στον λογαριασμό εντός 14 ημερών από την υποβολή παραπόνου ή την επιστροφή του προϊόντος.
Η περίοδος εγγύησης για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα Pepco είναι 2 χρόνια. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα ποιότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, σας συνιστούμε να υποβάλετε παράπονο σε οποιοδήποτε κατάστημα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Δεχόμαστε υποβολή παραπόνων σε κάθε κατάστημα Pepco. Απλά φέρτε το ελαττωματικό προϊόν, προσκομίστε την απόδειξη αγοράς (απόδειξη, υπόλοιπο κάρτας) ή έναν μάρτυρα, ο οποίος θα επιβεβαιώσει την αγορά και συμπληρώστε μια φόρμα παραπόνων. Θα επεξεργαστούμε την υποβολή παραπόνου σας εντός 14 ημερών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Εάν η καταγγελία σας έχει απορριφθεί και δεν αποδέχεστε την απόφαση, έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε έφεση σε κατάστημα Pepco. Η διαδικασία ακολουθεί τους ίδιους κανόνες με τις συνήθεις καταγγελίες.
Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 30 ημερών από την αγορά ενός προϊόντος πλήρους αξίας, με την αρχική ετικέτα και την απόδειξη αγοράς. Από την άλλη πλευρά, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία σχετικά με οποιοδήποτε μη πλήρες (μεταχειρισμένο) προϊόν εντός 2 ετών από την αγορά του, εάν εντοπιστούν ελαττώματα ποιότητας. Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν βάσει απόδειξης, τραπεζικής δήλωσης ή επιβεβαίωσης αγοράς από μάρτυρα. Τόσο οι επιστροφές όσο και οι καταγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα Pepco.
Τα παράπονα και οι έπαινοι μπορούν να αναφερθούν μέσω της διαθέσιμης φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, στέλνοντας ηλεκτρονικά ένα μήνυμα στο: info@pepco.at ή απευθείας σε ένα κατάστημα.
Γιατί να ψωνίζετε στην Pepco;