Ερωτήσεις και απαντήσεις
Καταστήματα
Σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τον ανιχνευτή καταστημάτων μας. Εκεί θα βρείτε έναν χάρτη με τα καταστήματα Pepco σε όλη τη χώρα.
Τα καταστήματά μας δεν διαθέτουν τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας αποκλειστικά για τους πελάτες. Σε περίπτωση που έχετε απορίες, μεταβείτε σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή επικοινωνήστε ηλεκτρονικά με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο: info.gr@pepco.eu
Χρησιμοποιήστε τον ανιχνευτή καταστημάτων Pepco. Εκεί θα βρείτε ένα χάρτη που δείχνει τις τοποθεσίες όλων των καταστημάτων μας στη χώρα, με τις πλήρεις διευθύνσεις και τις ώρες λειτουργίας τους.
Η Pepco διαθέτει μόνο φυσικά καταστήματα. Από την αρχή, έχουμε επικεντρωθεί στη δημιουργία παραδοσιακών καταστημάτων, όμορφα διακοσμημένων και σε ιδανικές τοποθεσίες. Η αλυσίδα λιανικής πώλησης είναι αρκετά μεγάλη, έτσι ώστε να εξασφαλίζει την άμεση πρόσβαση κάθε πελάτη στην τεράστια ποικιλία προϊόντων αλλά και προσφορών μας.
Όλο αυτόν τον καιρό, εργαζόμασταν για να αναπτύξουμε την αλυσίδα των φυσικών καταστημάτων. Σκοπεύουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στους πελάτες μας. Ελπίζουμε ότι σύντομα θα γιορτάσουμε τα εγκαίνια ενός νέου καταστήματος Pepco και στην τοποθεσία σας.
Η κεντρική γραμμή μενού διαθέτει μια αναπτυσσόμενη λίστα με όλες τις χώρες στις οποίες έχουμε καταστήματα. Η αγγλική έκδοση της ιστοσελίδας προσφέρει έναν ανιχνευτή καταστημάτων Pepco. Χρησιμοποιήστε τον για να ελέγξετε όλες τις τοποθεσίες καταστημάτων για κάθε χώρα στην οποία δραστηριοποιούμαστε.
§ 1.
Γενικές διατάξεις
1. Αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις διέπουν τους κανόνες και τις απαιτήσεις για τη διεξαγωγή και τη συμμετοχή στην Προωθητική καμπάνια “3 ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΔΥΟ T-SHIRTS*
2. ΚΟΝΤΟΜΆΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΜΆΝΙΚΑ ΒΡΕΦΙΚΆ, ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΆ ΚΑΙ ΕΦΉΒΟΥΣ” (εφεξής καλούμενη εν συντομία “Καμπάνια”), καθώς η τελευταία είναι δεσμευτική και υποχρεωτική για όλους τους συμμετέχοντες στην Καμπάνια.
3. Η Διοργανώτρια εταιρεία της καμπάνιας είναι η «Pepco GREECE SINGLE MEMBER P.C», που είναι εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο και στο μητρώο για τα νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της Υπηρεσίας Καταχωρήσεων με ενιαίο αριθμό ταυτοποίησης 801742462, GEMI number; 162515401000 με έδρα και ταχυδρομική διεύθυνση της διαχείρισης της εταιρείας στην πόλη Omirou 11, P.S. 10672 – Athens.
4. Η καμπάνια πραγματοποιείται σε όλα τα σημεία πώλησης της Pepco GREECE SINGLE MEMBER P.C, εντός του ωραρίου λειτουργίας τους (εφεξής «Καταστήματα Pepco»).
5. Η Kαμπάνια πραγματοποιείται την περίοδο από 23.03.2023 έως την εξάντληση των αποθεμάτων των προωθηκών ειδών, αλλά το αργότερο μέχρι τις 29.03.2023 (εφεξής «Περίοδος καμπάνιας»).
6. Η Καμπάνια περιλαμβάνει όλα τα διαθέσιμα προϊόντα που προσφέρονται από τα Καταστήματα Pepco, τα οποία καθορίζονται στο Παράρτημα Νο 1, αναπόσπαστο μέρος αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων (εφεξής «Προϊόν/τα Προώθησης»).
7. Αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις της Καμπάνιας είναι διαθέσιμοι σε όποιον επιθυμεί να συμμετάσχει στην Καμπάνια, δωρεάν και καθ’ όλη τη διάρκεια της Καμπάνιας, σε έντυπη μορφή στα Καταστήματα Pepco, διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος από το γραφείο «Πληροφοριών»/σε ταμείο και στην ιστοσελίδα μας στην παρακάτω διεύθυνση: https://pepco.gr/%ce%b5%ce%be%cf%85%cf%80%ce%b7%cf%81%ce%ad%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%80%ce%b5%ce%bb%ce%b1%cf%84%cf%8e%ce%bd/%cf%83%cf%85%cf%87%ce%bd%ce%ad%cf%82-%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/.
8. Κατά την κρίση του Διοργανωτή, η Καμπάνια μπορεί να δημοσιοποιηθεί στον δημόσιο χώρο με οποιονδήποτε τρόπο, μεταξύ άλλων μέσω διαφημιστικού ή/και ενημερωτικού υλικού. Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτά τα υλικά θα πρέπει να γίνονται κατανοητές και να ερμηνεύονται σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.
9. Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή/και να συμπληρώσει τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Οποιαδήποτε προσθήκη/αλλαγή σε αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις θα γίνεται με παραρτήματα σ’ αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Οι αλλαγές τίθενται σε ισχύ εντός 24 ωρών από τη δημοσίευσή τους.
§ 2.
Προϋποθέσεις συμμετοχής στην καμπάνια
1. Οποιοδήποτε άτομο ηλικίας άνω των 14 ετών που, κατά τη διάρκεια της Περιόδου της καμπάνιας, αγόρασε ένα/τα προωθητικό προϊόν/α από τα Καταστήματα Pepco σύμφωνα με τις διατάξεις των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, συμμετέχει στην Καμπάνια (εφεξής «Συμμετέχων»).
2. Κατά την αγορά τουλάχιστον 3 τεμαχίων Προωθητικών Προϊόντων, κάθε Συμμετέχων λαμβάνει έκπτωση στην τιμή του αγορασμένου προϊόντος στο ποσό της τιμής του φθηνότερου Προωθητικού Προϊόντος, που αναγράφεται στην ετικέτα του Προωθητικού Προϊόντος (εφεξής «Έκπτωση») . Σε περίπτωση που η αξία των τριών προϊόντων είναι ίδια, η έκπτωση ισούται με την τιμή ενός από τα Προωθητικά Προϊόντα.
3. Η Καμπάνια δεν εισάγει όριο στον μέγιστο αριθμό Προωθητικών Προϊόντων που αγοράζονται από έναν Συμμετέχοντα. Για να συμμετάσχει στην Καμπάνια, κάθε Συμμετέχων πρέπει να αγοράσει τουλάχιστον 3 Προωθητικά Προϊόντα. Για την προστασία των συμφερόντων του Διοργανωτή, δεν επιτρέπεται η πώληση Προωθητικών Προϊόντων σε έναν Συμμετέχοντα που υπερβαίνουν τις συνήθεις ποσότητες για τις ανάγκες ενός νοικοκυριού.
4. Οι ποσότητες των Προωθητικών Προϊόντων περιορίζονται στη διαθεσιμότητα στα Καταστήματα Pepco και είναι πιθανό ένα συγκεκριμένο προϊόν να μην είναι διαθέσιμο σε όλες τις ποικιλίες και μεγέθη ή να μην είναι καθόλου διαθέσιμο και ο Διοργανωτής δεν παρέχει εγγύηση ότι τα Προωθητικά προϊόντα θα είναι διαθέσιμα ή θα είναι διαθέσιμα σε όλες τις ποικιλίες και μεγέθη για την Περίοδο της Καμπάνιας.
5. Η Έκπτωση παρέχεται στο ταμείο με την πληρωμή της αξίας των αγορασθέντων Προωθητικών Προϊόντων. Η έκπτωση παρέχεται από την τιμή που αναγράφεται στην ετικέτα του σχετικού Προωθητικού Προϊόντος. Η έκπτωση υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα όταν το ταμείο καταχωρεί κάθε τρίτο προϊόν που καλύπτεται από την προσφορά. Η Έκπτωση προστίθεται αναλογικά για καθένα από τα τρία προϊόντα.
6. Τα Προωθητικά προϊόντα που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια της Καμπάνιας μπορούν να επιστραφούν σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών Χρημάτων που δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Διοργανωτή: www.pepco.gr, εντός 30 ημερών από την πραγματοποίηση της αγοράς, με την επίδειξη της απόδειξης και το προϊόν στην αρχική του κατάσταση και ετικέτα. Τα προϊόντα για προσωπική χρήση, που προσδιορίζονται στον ιστότοπο www.pepco.gr, δεν υπόκεινται σε επιστροφή.
7. Η Καμπάνια δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλες προωθητικές καμπάνιες ή εκπτώσεις που παρέχονται από τον Διοργανωτή στα Καταστήματα Pepco.
§ 3.
Διαφορές
1. Όλες οι διαφορές που προκύπτουν μεταξύ του Διοργανωτή και των Συμμετεχόντων σε σχέση με τη διεξαγωγή της Καμπάνιας θα πρέπει να επιλύονται φιλικά μεταξύ των μερών. Σε περίπτωση που ένας Συμμετέχων θεωρήσει ότι η Καμπάνια διεξάγεται κατά παράβαση των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, δικαιούται να υποβάλει παράπονο στον Διοργανωτή σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία.
2. Ένα παράπονο μπορεί να υποβληθεί από τον Συμμετέχοντα εντός 30 ημερών από τη συμμετοχή του Συμμετέχοντα στην Καμπάνια.
3. Το παράπονο μπορεί να υποβληθεί με τους παρακάτω τρόπους:
Με email στην παρακάτω διεύθυνση: pelatis@pepco.eu
Γραπτώς στο ταμείο ενός Καταστήματος Pepco, ή
Γραπτώς στην ακόλουθη διεύθυνση: Omirou 11, P.S. 10672 – Athens 4
4. Στο παράπονό του, κάθε παραπονούμενος θα πρέπει να αναφέρει στοιχεία επικοινωνίας, όπου μπορεί να ενημερωθεί για την απόφαση σχετικά με το υποβληθέν παράπονο, καθώς και τη βάση του παράπονου, το αίτημά του και περιγραφή της παράβασης που διαπίστωσε ο Συμμετέχων.
5. Προκειμένου να επιταχυνθεί η επεξεργασία του παράπονου, ο παραπονούμενος θα πρέπει επίσης να υποβάλει φωτοτυπία ή σκαναρισμένο αντίγραφο της απόδειξής του για την αγορά Προωθητικού(ών) Προϊόντος(ων) από τα Καταστήματα Pepco.
6. Τα παράπονα εξετάζονται από τον Διοργανωτή εντός 30 ημερών από την παραλαβή του σχετικού παράπονου και των απαραίτητων στοιχείων σύμφωνα με το σημείο 4 και το σημείο 5 του παρόντος τμήματος. Ο Συμμετέχων ενημερώνεται για την απόφαση που ελήφθη στις επαφές που έχει υποδείξει.
7. Ο Συμμετέχων εξουσιοδοτείται, σε περίπτωση που κρίνει ότι έχει διαπραχθεί παραβίαση των κανόνων της Καμπάνιας, να παραπέμψει τις αρμόδιες κρατικές αρχές, ανεξάρτητα από το αν ο Συμμετέχων έχει εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να επιλύσει οικειοθελώς τη διαφορά με τον Διοργανωτή, με την υποβολή παράπονου με τον τρόπο που ορίζεται εκ των προτέρων.
§ 4.
Προστασία προσωπικών δεδομένων
1. Διαχειριστής των προσωπικών δεδομένων των Συμμετεχόντων κατά την έννοια του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και για την κατάργηση της Οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) (“Κανονισμός”), είναι ο Διοργανωτής.
2. Τα δικαιώματα σε σχέση με την προστασία των προσωπικών δεδομένων μπορούν να ασκηθούν μέσω του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων στην ακόλουθη διεύθυνση: iodo@pepco.eu
3. Ο Διαχειριστής επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα των Συμμετεχόντων, στο μέτρο που συλλέγονται, για τους σκοπούς και στο βαθμό που απαιτείται για την υλοποίηση της Καμπάνιας, βάσει του άρθ. 6, παρ. 1, σ. στ) του Κανονισμού (απαραίτητο για τους σκοπούς των έννομων συμφερόντων του υπεύθυνου επεξεργασίας ή τρίτου).
4. Η παροχή προσωπικών δεδομένων είναι εθελοντική, αλλά απαραίτητη, σε σχετικές περιπτώσεις, για την εκτέλεση της Καμπάνιας ή την άσκηση δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις (π.χ. υποβολή παράπονου). Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται αντιμετωπίζονται ως εμπιστευτικά και υφίστανται επεξεργασία αποκλειστικά από τον Διαχειριστή σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που δημοσιεύεται στη διεύθυνση https://pepco.gr.
5. Προσωπικά δεδομένα επιτρέπεται να παρέχονται σε τρίτους μόνο στις περιπτώσεις που το τελευταίο προβλέπεται από το νόμο, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κανονισμού.
6. Κατά την εκτέλεση των δραστηριοτήτων του και για τη διασφάλιση της λειτουργίας της Καμπάνιας, ο Διαχειριστής μπορεί να παρέχει προσωπικά δεδομένα προς επεξεργασία σε τρίτους μέσω γραπτής συμφωνίας σύμφωνα με το άρθ. 28 του Κανονισμού, αλλά μόνο στο βαθμό και για σκοπούς που είναι απαραίτητοι για τη διεξαγωγή της Καμπάνιας.
7. Προσωπικά δεδομένα δεν παρέχονται σε τρίτες χώρες ή διεθνείς οργανισμούς.
8. Τα προσωπικά δεδομένα τηρούνται για μια περίοδο που είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση των στόχων και τη διεξαγωγή της Καμπάνιας, αλλά για περίοδο όχι μεγαλύτερη των 6 μηνών από το τέλος της Καμπάνιας.
9. Οι Συμμετέχοντες έχουν και μπορούν να ασκήσουν τα ακόλουθα δικαιώματα σύμφωνα με τον Κανονισμό: Δικαίωμα ενημέρωσης – να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα που σχετίζονται με αυτούς υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Διαχειριστή, για ποιο σκοπό, για ποια περίοδο αποθηκεύονται και σε ποιον παρέχονται. Δικαίωμα πρόσβασης – λήψη αντιγράφου των σχετικών προσωπικών δεδομένων που επεξεργάζεται ο Διαχειριστής. Δικαίωμα διαγραφής, παρουσία οποιασδήποτε από τις απαιτήσεις του Κανονισμού· Δικαίωμα διόρθωσης – να ζητήσει από τον Διαχειριστή να διορθώσει τα ανακριβή προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με αυτόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας δεδομένων, στις περιπτώσεις που περιγράφονται στον Κανονισμό· Δικαίωμα φορητότητας δεδομένων – να λαμβάνει τα προσωπικά δεδομένα που τον αφορούν και τα οποία έχει παράσχει στον Διαχειριστή σε δομημένη, ευρέως χρησιμοποιούμενη και μηχανικά αναγνώσιμη μορφή και να μεταφέρει αυτά τα δεδομένα σε άλλο διαχειριστή. Δικαίωμα αντίρρησης στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Δικαίωμα να μην υπόκεινται σε απόφαση που βασίζεται αποκλειστικά στην αυτοματοποιημένη επεξεργασία.
10. Κάθε συμμετέχων έχει το δικαίωμα να παραπέμψει την Επιτροπή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, σε περίπτωση που κρίνει ότι υπάρχει παραδεκτή παραβίαση της νομοθεσίας σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
§ 5.
Τελικές διατάξεις
1. Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις της Καμπάνιας είναι διαθέσιμοι σε όποιον επιθυμεί να συμμετάσχει στην Καμπάνια, δωρεάν και καθ’ όλη τη διάρκεια της Καμπάνιας, σε έντυπη μορφή στα Καταστήματα Pepco, κατόπιν αιτήματος από το γραφείο “Πληροφοριών”/σε ταμείο.
2. Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις αποτελούν τους πλήρεις κανόνες που διέπουν τη διεξαγωγή της Καμπάνιας και τη συμμετοχή των χρηστών σε αυτήν. Οι κανόνες της ισχύουσας βουλγαρικής νομοθεσίας θα εφαρμόζονται σε όλα τα θέματα που δεν ρυθμίζονται ρητά σε αυτήν.
3. Όλες οι διαφορές μεταξύ του Διοργανωτή και των Συμμετεχόντων, που προκύπτουν σε σχέση με την Καμπάνια, θα επιλύονται με πνεύμα καλής θέλησης μέσω διαπραγματεύσεων μεταξύ τους και σε περίπτωση που αυτό αποδειχθεί αδύνατο, θα παραπέμπονται για επίλυση στις αρμόδιες κρατικές αρχές στη Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Παραρτήματα:
– Παράρτημα Νο 1 – Προωθητικά προϊόντα που συμμετέχουν στην Καμπάνια. Кοντομάνικα και μακρυμάνικα T-shirts, σε μεγέθη από 80 έως 170 εκ., όπως αναγράφονται στο καρτελάκι με την τιμή του προϊόντος.
– Παράρτημα Νο 2 – Κανόνες συνδυασμού Προωθητικών προϊόντων σε σετ προϊόντων και τρόπος υπολογισμού της έκπτωσης.
Προϊόντα
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας για την ερώτησή σας σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Εκτιμούμε το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα μας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε άμεσα διαθέσιμες πληροφορίες διαθεσιμότητας για συγκεκριμένα καταστήματα.
Τα προϊόντα του φυλλαδίου είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα από την έναρξη της προωθητικής ενέργειας μέχρι τη λήξη του αποθέματος.
Η online προσφορά (όχι του φυλλαδίου) μπορεί να διαφέρει από το απόθεμα, που διατίθεται σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα (ορισμένα προϊόντα μπορούν να είναι διαθέσιμα μόνο σε επιλεγμένες τοποθεσίες). Σημειώστε ότι οι φωτογραφίες στην ιστοσελίδα παρουσιάζουν δείγματα προϊόντων και μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς από τα πραγματικά προϊόντα.
Παραδίδουμε προϊόντα στα καταστήματά μας 3 ή 4 φορές την εβδομάδα. Οι ημέρες παράδοσης μπορεί να διαφέρουν από το ένα κατάστημα στο άλλο.
Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα μας στο έντυπο φυλλάδιο και στο ηλεκτρονικό έντυπο στην ιστοσελίδα.
Πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες πωλήσεις διατίθενται στα σε έντυπα φυλλάδια και ηλεκτρονικά, στην ιστοσελίδα μας.
Υπηρεσίες και πληρωμή
Λυπούμαστε, αλλά δεν διαθέτουμε δωροκάρτες αυτή τη στιγμή.
Όχι, η Pepco δεν δέχεται κουπόνια Sodexo.
Όχι, αυτή η επιλογή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη.
Ναι, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.
Όχι, δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Μπορείτε να λάβετε ένα τιμολόγιο ΦΠΑ για τα προϊόντα που αγοράζονται σε κάθε κατάστημα Pepco. Τα τιμολόγια εκδίδονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, αποκλειστικά βάσει φορολογικής απόδειξης.
Ναι, μπορείτε να απευθυνθείτε στο κατάστημα, όπου αγοράσατε ένα προϊόν.
Όχι, οι αποδείξεις εκτυπώνονται μόνο μία φορά κατά την πραγματοποίηση της αγοράς και δεν μπορούν να αντιγραφούν ή να αναπαραχθούν.
Ναι, υπάρχει ένα δοχείο για μπαταρίες διαθέσιμο στο κατάστημά μας.
Συνεργασία
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας μια φόρμα διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Ελέγξτε τη “Συνεργασία μίσθωσης” σε έναν τίτλο.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας μια φόρμα επικοινωνίας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Ελέγξτε την “Υποδοχή”. Το μήνυμά σας θα σταλεί σε ένα αρμόδιο τμήμα.
Όλες οι τρέχουσες προσφορές εργασίας στο κατάστημα μπορούν να βρεθούν στην ιστοσελίδα μας στην καρτέλα Καριέρα. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν μέσω της ιστοσελίδας μας ή απευθείας σε ένα κατάστημα όπου θέλετε να εργαστείτε. Εάν έχετε οποιεσδήποτε λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία πρόσληψης, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε μια φόρμα επικοινωνίας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε ελέγξτε το “Recruitment” σε έναν τίτλο.
Όλες οι τρέχουσες προσφορές εργασίας στο Κεντρικό Γραφείο μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας στην καρτέλα Καριέρα. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν μέσω της ιστοσελίδας μας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία πρόσληψης, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε μια φόρμα επικοινωνίας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε ελέγξτε το “Recruitment” σε έναν τίτλο.
Όλες οι τρέχουσες προσφορές εργασίας στο Κέντρο Διανομής μπορούν να βρεθούν στην ιστοσελίδα μας στην καρτέλα Καριέρα. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβληθούν μέσω της ιστοσελίδας μας ή απευθείας σε μια αποθήκη όπου θέλετε να εργαστείτε. Εάν έχετε οποιεσδήποτε λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία πρόσληψης, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε μια φόρμα επικοινωνίας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε ελέγξτε το “Recruitment” σε έναν τίτλο.
Επισκεφτείτε την καρτέλα Καριέρα. Εκεί θα βρείτε όλες τις βασικές πληροφορίες σχετικά με την εργασία σε διάφορους τομείς και τμήματα της εταιρείας μας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με τον χαρακτήρα μιας συγκεκριμένης θέσης εργασίας, παρακαλούμε συμπληρώστε μια φόρμα επικοινωνίας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε ελέγξτε το “Recruitment” σε έναν τίτλο.
Επισκεφτείτε την καρτέλα Καριέρα. Θα βρείτε εκεί πληροφορίες σχετικά με τις θέσεις μαθητείας και πρακτικής άσκησης στην Pepco και τις προσφορές εργασίας για τις θέσεις αυτές. Εάν έχετε οποιεσδήποτε λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με αυτές τις περιοχές, παρακαλούμε συμπληρώστε μια φόρμα επικοινωνίας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε ελέγξτε το “Recruitment” σε έναν τίτλο.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία πρόσληψης, παρακαλούμε συμπληρώστε μια φόρμα επικοινωνίας διαθέσιμη στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε ελέγξτε το “Recruitment” σε έναν τίτλο.
Επιστροφές, παράπονα, εγγύηση
Όλα τα καταστήματά μας προσφέρουν Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων: εντός 30 ημερών οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν ένα προϊόν, άθικτο και σε άριστη κατάσταση μαζί με απόδειξη αγοράς – και ανέπαφο το καρτελάκι με την τιμή. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε οποιοδήποτε κατάστημα Pepco. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτείται απόδειξη για τη διαγραφή του ως πωλούμενου προϊόντος και την επανεισαγωγή του στο απόθεμα.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτούμε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα άθικτο με τη συσκευασία του για να τοποθετηθεί ξανά ως καινούριο σε κατάσταση πώλησης.
Ορισμένα αγαθά προσωπικής χρήσης δεν μπορούν να επιστραφούν. Η πλήρης λίστα είναι διαθέσιμη ΕΔΩ.
Μόλις καταχωρηθεί το αίτημα παραπόνου ή επιστραφεί το προϊόν, η επιστροφή χρημάτων στην κάρτα πληρωμής θα πρέπει να πιστωθεί στον λογαριασμό εντός 14 ημερών από την υποβολή παραπόνου ή την επιστροφή του προϊόντος.
Η περίοδος εγγύησης για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα Pepco είναι 2 χρόνια. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα ποιότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, σας συνιστούμε να υποβάλετε παράπονο σε οποιοδήποτε κατάστημα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Δεχόμαστε υποβολή παραπόνων σε κάθε κατάστημα Pepco. Απλά φέρτε το ελαττωματικό προϊόν, προσκομίστε την απόδειξη αγοράς (απόδειξη, υπόλοιπο κάρτας) ή έναν μάρτυρα, ο οποίος θα επιβεβαιώσει την αγορά και συμπληρώστε μια φόρμα παραπόνων. Θα επεξεργαστούμε την υποβολή παραπόνου σας εντός 14 ημερών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Εάν η καταγγελία σας έχει απορριφθεί και δεν αποδέχεστε την απόφαση, έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε έφεση σε κατάστημα Pepco. Η διαδικασία ακολουθεί τους ίδιους κανόνες με τις συνήθεις καταγγελίες.
Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 30 ημερών από την αγορά ενός προϊόντος πλήρους αξίας, με την αρχική ετικέτα και την απόδειξη αγοράς. Από την άλλη πλευρά, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία σχετικά με οποιοδήποτε μη πλήρες (μεταχειρισμένο) προϊόν εντός 2 ετών από την αγορά του, εάν εντοπιστούν ελαττώματα ποιότητας. Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν βάσει απόδειξης, τραπεζικής δήλωσης ή επιβεβαίωσης αγοράς από μάρτυρα. Τόσο οι επιστροφές όσο και οι καταγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα Pepco.
Τα παράπονα και οι έπαινοι μπορούν να αναφερθούν μέσω της διαθέσιμης φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, στέλνοντας ηλεκτρονικά ένα μήνυμα στο: info@pepco.at ή απευθείας σε ένα κατάστημα.
Γιατί να ψωνίζετε στην Pepco;