Αγαπημένο (0)

Το κατάστημά μου

0

Payroll Administrator

***Hybrid mode

You are bound to like your job at PEPCO because we guarantee:

  • Mixture of a great atmosphere and enthusiastic people
  • Responsible position with influence on its shape
  • Stimulating work in a dynamically growing international company

Your duties include:

  • Keep accurate and up-to-date employee records (digital environment), new hire registrations
  • Handle tasks related to scheduling, timekeeping and attendance via Ergani and our HR system Pylon
  • Handle admin related tasks regarding payroll
  • Liaise with our external provider regarding payroll related and administration issues
  • Assist on the preparation of reports for upper management, finance department etc.
  • Other related duties as may assigned and be reasonably requested

What to bring:

  • Previous working experience as a Payroll Administrator or similar field for at least 1 year
  • BSc/BA in accounting/business administration or similar relevant field will be considered an asset
  • General knowledge of legislation and regulations of the field
  • Great attention to detail and confidentiality
  • A strong organizational and planning talent with outstanding ability to solve problems independently
  • Very good communication skills and customer orientation
  • Excellent knowledge of English
  • Excellent PC Literacy (Emphasis in Excel and PowerPoint)

Join us!

 

Κάντε αίτηση τώρα

Εκδόθηκε: 3.10.2024

Γιατί να ψωνίζετε στην Pepco;

Πάντα κοντά σου

Πάνω από 2.000 καταστήματα στην Ευρώπη. Θέλουμε να είμαστε πάντα κοντά σας.

Πάντα χαμηλές τιμές

Στην Pepco θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε σε χαμηλές τιμές.

Αποκτήστε περισσότερα, πληρώστε λιγότερα

Στην Pepco θα βρείτε καλή ποιότητα, τις τελευταίες τάσεις και μια μεγάλη ποικιλία.

Αγοράστε με σιγουριά

Έχετε δικαίωμα 30 ημερών για να επιστρέψετε τα αγαθά σε οποιοδήποτε κατάστημα της χώρας.