Το κατάστημά μου
LOADER
Μενού
Προϊόντα
bool(false)

Μη επιστρέψιμα προϊόντα Μη επιστρέψιμα προϊόντα

Εσώρουχα για γυναίκες και κορίτσια:
  • στηθόδεσμοι,
  • αθλητικά σουτιέν,
  • κιλότες,
  • σορτς,
  • στρινγκ σε μεμονωμένες συσκευασίες,
  • σετ εσωρούχων: T-shirt + κιλότα
Εσώρουχα ανδρών και αγοριών:
  • σλιπ,
  • μποξεράκια σορτς σε μονά πακέτα,
  • σετ εσωρούχων: T-shirt + σλιπ / boxer σορτς
Καλλυντικά:
  • Βάσεις make up
  • Σκόνες
  • Μασκάρα
  • Σκιές ματιών
  • Κραγιόν
  • Βερνίκια νυχιών

Επιστρεφόμενα λευκά είδη Επιστρεφόμενα λευκά είδη

Εσώρουχα για γυναίκες και κορίτσια:
  • Πιτζάμες: σύνολα και τοπ/σλιπ πωλούνται χωριστά,
  • Νυχτικά,
  • Ρόμπες,
  • Μονάδες,
  • Γυναικεία εσώρουχα,
  • Μαγιό, ολόσωμο και μπικίνι,
  • Κορμάκια για γυναίκες και μωρά,
  • Θερμαντικά ποδιών ή κολάν
  • Κάλτσες, γόνατα, βαμβακερά μπαλέτα
  • Παχύ και λεπτό καλσόν,
  • Τρία πακέτα γυναικεία εσώρουχα,
  • Κοριτσίστικες στολές καρναβαλιού
Εσώρουχα ανδρών και αγοριών:
  • Πιτζάμες: σύνολα και τοπ/σλιπ πωλούνται χωριστά,
  • Ρόμπες,
  • Μεμονωμένα κομμάτια,
  • Μαγιό κολύμβησης,
  • Κορμάκια για μωρά,
  • Κάλτσες,
  • Παιδικό κολάν,
  • Τρία πακέτα αγορίστικα εσώρουχα,
  • Αποκριάτικες στολές αγοριών.
Πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν;

01

01

Επιστροφή προϊόντος

Έχετε 30 ημέρες για να επιστρέψετε τα προϊόντα σε οποιοδήποτε κατάστημα PEPCO σε όλη τη χώρα.

02

02

Παραλαβή

Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια την απόδειξη και τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση (άθικτα, με ετικέτα και χωρίς σημάδια χρήσης).

03

03

Επιστροφή χρημάτων

Επιστρέφουμε τα χρήματα χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή.

Συχνές ερωτήσεις

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου;

Όλα τα καταστήματά μας προσφέρουν Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων: εντός 30 ημερών οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν ένα προϊόν, άθικτο και σε άριστη κατάσταση μαζί με απόδειξη αγοράς – και ανέπαφο το καρτελάκι με την τιμή. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων μπορείτε να βρείτε εδώ.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν σε άλλο κατάστημα από αυτό που το αγόρασα;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε οποιοδήποτε κατάστημα PEPCO. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν χωρίς απόδειξη;

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτείται απόδειξη για τη διαγραφή του ως πωλούμενου προϊόντος και την επανεισαγωγή του στο απόθεμα.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν χωρίς ετικέτα;

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτούμε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα άθικτο με τη συσκευασία του για να τοποθετηθεί ξανά ως καινούριο σε κατάσταση πώλησης.

Ποια προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν;

Ορισμένα αγαθά προσωπικής χρήσης δεν μπορούν να επιστραφούν. Η πλήρης λίστα είναι διαθέσιμη ΕΔΩ

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πιστωθεί η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό;

Μόλις καταχωρηθεί το αίτημα παραπόνου ή επιστραφεί το προϊόν, η επιστροφή χρημάτων στην κάρτα πληρωμής θα πρέπει να πιστωθεί στον λογαριασμό εντός 14 ημερών από την υποβολή παραπόνου ή την επιστροφή του προϊόντος.

Ποια είναι η περίοδος εγγύησης για τα προϊόντα PEPCO;

Η περίοδος εγγύησης για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα PEPCO είναι 2 χρόνια. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα ποιότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, σας συνιστούμε να υποβάλετε παράπονο σε οποιοδήποτε κατάστημα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Πώς μπορώ να παραπονεθώ για ένα προϊόν που αγοράστηκε στην PEPCO;

Δεχόμαστε υποβολή παραπόνων σε κάθε κατάστημα PEPCO. Απλά φέρτε το ελαττωματικό προϊόν, προσκομίστε την απόδειξη αγοράς (απόδειξη, υπόλοιπο κάρτας) ή έναν μάρτυρα, ο οποίος θα επιβεβαιώσει την αγορά και συμπληρώστε μια φόρμα παραπόνων. Θα επεξεργαστούμε την υποβολή παραπόνου σας εντός 14 ημερών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Υπέβαλα καταγγελία η οποία απορρίφθηκε. Τι μπορώ να κάνω;

Εάν η καταγγελία σας έχει απορριφθεί και δεν αποδέχεστε την απόφαση, έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε έφεση σε κατάστημα PEPCO. Η διαδικασία ακολουθεί τους ίδιους κανόνες με τις συνήθεις καταγγελίες.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας επιστροφής και μιας καταγγελίας;

Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 30 ημερών από την αγορά ενός προϊόντος πλήρους αξίας, με την αρχική ετικέτα και την απόδειξη αγοράς. Από την άλλη πλευρά, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία σχετικά με οποιοδήποτε μη πλήρες (μεταχειρισμένο) προϊόν εντός 2 ετών από την αγορά του, εάν εντοπιστούν ελαττώματα ποιότητας. Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν βάσει απόδειξης, τραπεζικής δήλωσης ή επιβεβαίωσης αγοράς από μάρτυρα. Τόσο οι επιστροφές όσο και οι καταγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα PEPCO.

Πώς μπορώ να αναφέρω ένα παράπονο ή έναν έπαινο;

Τα παράπονα και οι έπαινοι μπορούν να αναφερθούν μέσω της διαθέσιμης φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, στέλνοντας ηλεκτρονικά ένα μήνυμα στο: info@pepco.at ή απευθείας σε ένα κατάστημα.

Εξυπηρέτηση Πελατών

Ίσως να σας ενδιαφέρουν επίσης: