Εγγύηση επιστροφής χρημάτων
Με την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων PEPCO, μπορείτε να ψωνίσετε μαζί μας με ασφάλεια γνωρίζοντας ότι, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας για οποιονδήποτε λόγο μπορείτε να την επιστρέψετε στο κατάστημα και να λάβετε επιστροφή ολόκληρου του ποσού αγοράς, όπως αναγράφεται στην απόδειξη.
Για να γίνει αυτό, το μόνο που ζητάμε είναι να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα άθικτο με τη συσκευασία του και την ετικέτα του μαζί με την απόδειξή σας εντός 30 ημερών από την αγορά του. Όταν το κάνετε αυτό, θα μεταφέρουμε την επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή (επιστροφή χρημάτων σε μετρητά, επιστροφή χρημάτων με κάρτα).
**Λάβετε υπόψη ότι, για λόγους υγιεινής, ορισμένα είδη προσωπικής χρήσης που προσδιορίζονται παρακάτω ως «μη επιστρεφόμενα» δεν μπορούν να αλλαχθούν ή να γίνουν δεκτά για επιστροφή χρημάτων.

Μη επιστρέψιμα προϊόντα
- στηθόδεσμοι,
- αθλητικά σουτιέν,
- κιλότες,
- σορτς,
- στρινγκ σε μεμονωμένες συσκευασίες,
- σετ εσωρούχων: T-shirt + κιλότα
- σλιπ,
- μποξεράκια σορτς σε μονά πακέτα,
- σετ εσωρούχων: T-shirt + σλιπ / boxer σορτς
- Βάσεις make up
- Σκόνες
- Μασκάρα
- Σκιές ματιών
- Κραγιόν
- Βερνίκια νυχιών
Επιστρεφόμενα λευκά είδη
- Πιτζάμες: σύνολα και τοπ/σλιπ πωλούνται χωριστά,
- Νυχτικά,
- Ρόμπες,
- Μονάδες,
- Γυναικεία εσώρουχα,
- Μαγιό, ολόσωμο και μπικίνι,
- Κορμάκια για γυναίκες και μωρά,
- Θερμαντικά ποδιών ή κολάν
- Κάλτσες, γόνατα, βαμβακερά μπαλέτα
- Παχύ και λεπτό καλσόν,
- Τρία πακέτα γυναικεία εσώρουχα,
- Κοριτσίστικες στολές καρναβαλιού
- Πιτζάμες: σύνολα και τοπ/σλιπ πωλούνται χωριστά,
- Ρόμπες,
- Μεμονωμένα κομμάτια,
- Μαγιό κολύμβησης,
- Κορμάκια για μωρά,
- Κάλτσες,
- Παιδικό κολάν,
- Τρία πακέτα αγορίστικα εσώρουχα,
- Αποκριάτικες στολές αγοριών.
01
Επιστροφή προϊόντος
02
Παραλαβή
03
Επιστροφή χρημάτων
Συχνές ερωτήσεις
Όλα τα καταστήματά μας προσφέρουν Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων: εντός 30 ημερών οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν ένα προϊόν, άθικτο και σε άριστη κατάσταση μαζί με απόδειξη αγοράς – και ανέπαφο το καρτελάκι με την τιμή. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε οποιοδήποτε κατάστημα PEPCO. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτείται απόδειξη για τη διαγραφή του ως πωλούμενου προϊόντος και την επανεισαγωγή του στο απόθεμα.
Δυστυχώς, δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό. Απαιτούμε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα άθικτο με τη συσκευασία του για να τοποθετηθεί ξανά ως καινούριο σε κατάσταση πώλησης.
Ορισμένα αγαθά προσωπικής χρήσης δεν μπορούν να επιστραφούν. Η πλήρης λίστα είναι διαθέσιμη ΕΔΩ.
Μόλις καταχωρηθεί το αίτημα παραπόνου ή επιστραφεί το προϊόν, η επιστροφή χρημάτων στην κάρτα πληρωμής θα πρέπει να πιστωθεί στον λογαριασμό εντός 14 ημερών από την υποβολή παραπόνου ή την επιστροφή του προϊόντος.
Η περίοδος εγγύησης για τα προϊόντα που αγοράζονται στα καταστήματα PEPCO είναι 2 χρόνια. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα ποιότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, σας συνιστούμε να υποβάλετε παράπονο σε οποιοδήποτε κατάστημα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Δεχόμαστε υποβολή παραπόνων σε κάθε κατάστημα PEPCO. Απλά φέρτε το ελαττωματικό προϊόν, προσκομίστε την απόδειξη αγοράς (απόδειξη, υπόλοιπο κάρτας) ή έναν μάρτυρα, ο οποίος θα επιβεβαιώσει την αγορά και συμπληρώστε μια φόρμα παραπόνων. Θα επεξεργαστούμε την υποβολή παραπόνου σας εντός 14 ημερών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Εάν η καταγγελία σας έχει απορριφθεί και δεν αποδέχεστε την απόφαση, έχετε το δικαίωμα να ασκήσετε έφεση σε κατάστημα PEPCO. Η διαδικασία ακολουθεί τους ίδιους κανόνες με τις συνήθεις καταγγελίες.
Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 30 ημερών από την αγορά ενός προϊόντος πλήρους αξίας, με την αρχική ετικέτα και την απόδειξη αγοράς. Από την άλλη πλευρά, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία σχετικά με οποιοδήποτε μη πλήρες (μεταχειρισμένο) προϊόν εντός 2 ετών από την αγορά του, εάν εντοπιστούν ελαττώματα ποιότητας. Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν βάσει απόδειξης, τραπεζικής δήλωσης ή επιβεβαίωσης αγοράς από μάρτυρα. Τόσο οι επιστροφές όσο και οι καταγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα PEPCO.
Τα παράπονα και οι έπαινοι μπορούν να αναφερθούν μέσω της διαθέσιμης φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, στέλνοντας ηλεκτρονικά ένα μήνυμα στο: info@pepco.at ή απευθείας σε ένα κατάστημα.
Γιατι να ψωνίζετε στo Pepco;